قالب سایت

سلام  به همه دوستان! بچه ها قالب وبلاگم رو درست کنم حتما براتون یه آپ خوشگل می زارم.

تا آخرهفته لطفا اگه قالب خوب اختصاصی دارین برام بفرستین.

دوستتون دارم، فعلا خدافظ!

دیدار با هواداران

سلام بچه ها! خوبین همه شکر خدا؟

دور و اطراف می دیدم که خیلی سراغم رو می گرفتین، گفتم برای اینکه خیلی بی معرفت نباشم، یه قراری برای دیدار باهاتون بزارم! پی بهتر از این! نه؟

از جمعه ی پیش رو (22 شهریور) تا دوشنبه (25 شهریور)؛ توی نمایشگاه بین المللی تهران، جشنواره ی مواد غذایی برپا میشه. می تونیم هر روز از ساعت هشت صبح تــــــــــــــــــــــــــــا ساعت آخر نمایشگاه!!!!!!! همدیگه رو ببینیم!
یادتون نره، من توی غرفه ی تن ماهی شیلانه مسئول کانترم ;)
قلم و کاغذ بیارین یادداشت کنین که میخوام یه بار دیگه بگم:
نمایشگاه بین المللی تهران (بزرگراه چمران)،  غرفه ی تن ماهی شیلانهاز ساعت هشت صبح تا آخــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــر آخر!! (البته وقت غذا و استراحت محفوظه ها :D)

همین دیگه! مواظب خودتون باشین!

سلام امیدوارم که حال همتون خوب باشه و  ممنون از دوستانی که در مورد مدیریت وب نظر دادن که اکثرا هم خواستن خودم مدیریت رو ادامه بدم .در این صورت دیر  به دیر میام امیدوارم ناراحتی پیش نیاد

تولدم مبارک!

سلام به همه ی دخترخانومای گل و آقای پسرای محترم!
می خوام همین اول کاری یه تشکر خیلی خیلی مخصوص بکنم از کسانی که لطف کردن و تولدم رو بهم تبریک گفتن! خدا کنه که همتون همیشه و همیشه بخندین!
دوستای خوبم، خیلی هاتون پرسیده بودین که من توی شبکه های اجتماعی مثل فیسبوک و گوگل پلاس و یا مسنجر ها فعالیت دارم یا نه، باید بدونین که من "به هیچ عنوان" توی هیچ سایتی عضو نیستم و با کسی چت نمی کنم. پس می تونین با خیال راحت صفحه هایی که به اسم من در این سایت ها ساخته شده رو به مسئولای امنیتی اون سایتا گزارش بدین.
راستی اینو هم بگم که به دلیل سنگین تر شدن درسهام دیگه نمی تونم به مدیریت وبلاگم ادامه بدم و به زودی برای وبلاگ یک مدیر مشخص می کنم که هم به کامنتهای شما زودتر پاسخ داده بشه و هم اینکه اینجا یه کم فعال تر بشه. بهتون قول میدم که من هم به طور مداوم با مدیر در ارتباط هستم.
این عکس هم برای چهار سال پیشه که برای تشکر تقدیمتون می کنم!



تا آپ بعدی شاد و سلامت باشین!

عکس های جشنواره فیلم کودک اصفهان و ...

سلام به همه دوستای مهربونم. امیدوارم حال همگیتون خوب باشه و اصلا یادتون نباشه که من کلی غیبت داشتم و پیشتون نبودم!

حالا بعد از یه عالمه وقت، با یه عالمه حرف و عکس جدید اومدم پیشتون.

اول از همه می خوام ضایعه زلزله آذربایجان رو به همه دوستانم که توی شهرهای آذربایجان شرقی زندگی می کردن تسلیت بگم و برای کسانی که توی این حادثه مصیبت دیدن، صبر آرزو کنم. من و خانواده م هم از هر لحاظ تا جایی که برامون مقدور بود به هموطنانمون کمک کردیم و از شما هم میخوایم که اونها رو فراموش نکنین خصوصا اینکه چند مرتبه بعد از اون ماجرا، این زلزله تکرار شده. انشالله که روزهای بهتری در انتظارشون باشه.

دوم اینکه توی این مدت یکی دوتا کار تلویزیونی انجام دادم و این کارها بلافاصله پخش شدند و خودمون هم متوجه نشدیم وگرنه حتما بهتون زمان پخشش رو اعلام می کردیم. الان هم فیلم "اختاپوس دفتر اول: آهوی پیشونی سفید" داره توی سینماها اکران میشه و همینطور که می دونین من توی این فیلم نقش "خالخالی" رو بازی می کنم. ازتون دعوت میکنم که به همراه خانواده برید فیلم رو ببینید و نظرتون رو بهم بگین.

سوم هم میخوام از جشنواره فیلم کودک اصفهان بگم. متاسفانه توی این دوره از جشنواره هیچکدوم از دوستای هنرمندم حضور نداشتن و خب این بخشیش به خاطر نداشتن فیلم بود و بخش دیگرش هم به مدیریت جشنواره بر میگرده. امیدوارم جشنواره سال بعد خیلی خیلی بهتر از امسال باشه و به همراه دوستامون فیلم های خیلی بهتری رو تماشا کنیم. اما توی همین فرصت کوتاه هم اونجا به دیدن جاهای تاریخی رفتیم و کلی عکس انداختیم:









این هم عکس یادگاری با آقای قطبی زاده ، یکی از بهترین منتقد های سینمای ایران که توی جشنواره اصفهان حضور داشتن:

در آخر هم میخوام چند تا تشکر کنم. اول از همه از آقای فرهاد فریدزاده و مریم جون که زحمت عکسهای اصفهان رو کشیدن و بعد هم از آقای پورصادقی بابت ویرایش عکسها و پیگیری کارها و در نهایت هم یه تشکر مخصوص از شما دوستان خوبم که باوجود اینکه فرصت جواب دادن به نظراتتون رو پیدا نمی کنم، همچنان بااشتیاق برای من کامنت می زارین. تا الان حدودا هفتصد کامنت بدون پاسخ دارم که امیدوارم بتونم کم کم به همشون جواب بدم.
زودتر از اونی که فکرشو بکنین پیشتون بر میگردم. مواظب خودتون باشین! (تا اون موقع قالب های خوشگل وبلاگیتون رو برام بفرستین)

تعطیلی موقت وبلاگ

دوستای خوبم سلام. قبل از همه وبا تاخیر عید رو به همه تون تبریک می گم! خدا کنه امسال پر از اتفاقای خوب خوب براتون باشه و به هر آرزویی دارین برسین!

ببخشید که چند وقتیه نتونستم به وبلاگم سر بزنم و نظرهای شما رو بخونم و جواب بدم. البته الان هم فقط به خاطر شما اومدم و خواستم بگم که من یه مدت چند ماهه (تا بعد از امتحانات خرداد) نمی تونم به وبلاگم سر بزنم. توی این مدت هم قصد دارم به درسهام رسیدگی کنم. امیدوارم درک کنید و به بزرگی خودتون ببخشید.

پس تا خرداد ، همتون رو دوست دارم. مواظب خودتون باشید. بای

بیست و پنجمین جشنواره ی بین المللی فیلم کودک و نوجوان

یک دو سه...الو... صدا میاد؟؟

نه نه عذر می خوام؛ حواسم نبود... تست می کنیم،نوشته ها قابل خوندنه؟

خب میریم برای ثبت در تاریخ:

بچه ها سلام! خوبین خوشین سلامتین؟ چه خبرا؟ خوش می گذره ما رو نمی بینین؟
من؟ آها! فکر کردین من پریام؟ نه بابا!؟ جدی؟! من محمدم ، پورصادقی!! شناختین؟

خب خدا رو شکر...اگه نمی گفتم تا آخرش فکر می کردین پریاما ..هه هه!

مهم نیست...بریم سر اصل مطلب... خب جونم براتون بگه که مامان پریا دستور فرمودن که بیام و یخورده وبلاگ پریا رو منور کنم و برم...نصف شبی چه کارایی از مردم انتظار دارنا ..هه هه شوخی کردم!

الان تقریبا پنج روزه که از جشنواره فیلم کودک برگشتیم. تو اصفهان بود امسال... و چه بد که تو اصفهان بود ، اینو همه میگن! تو همدان بهتر بود... پریا امسال دوتا فیلم توی جشنواره داشت که در عین ناباوری برای هر دوتا فیلمش هم کاندید دریافت پروانه زرین بهترین بازیگری شد. برای من که خیلی عجیب بود همچین موردی! و این نشون میده که چقدر بازی پریا خوب بوده که تونسته برای هر دو فیلمش یعنی "رویای سینما" و "پیشونی سفید" کاندید بشه. البته بین خودمون بمونه: به نظر من توی پیشونی سفید خیلی بهتر بازی کرده بود... به کسی نگینا!

باور کنید امسال سر من خیلی شلوغ بود و فرصت زیادی نداشتم که با بچه ها و خانواده هاشون باشم اما از فرصت هایی که بوجود میومد سعی کردم خوب استفاده کنم. این چندتا عکسی رو هم که میخوام براتون بزارم از همون فرصتاست:

عکسها مربوط به فضاهای باز سالنهای سینماست و عکس آخر هم در مراسم اختتامیه ست که ترلان پروانه عزیز موقع گرفتن جایزه از پریا دعوت کرد که روی استیج بره. راستی عکسهای ترلان رو هم دادم که روی وبلاگش بزارن. اگه خواستین برین و تماشا کنین . ترلان و پریا در مدت جشنواره جدانشدنی بودند و همونطور که می دونید توی فیلم "پیشونی سفید" پارتنر هم بودن.

امیدوارم از عکسها و مطالبی که نوشتم خوشتون اومده باشه. برای دیدن عکسهایی که من از جشنواره و هنرمندا گرفتم در روزهای آینده به وبلاگم سر بزنین.

با نظراتتون پریا رو خوشحال خواهید کرد.

دیگه برم بخوابم ، شب و روز شما هم خوش ، موفق باشید

پی نوشت: و اما دوستان گلم اقامحمد یادش رفته اینوبگه.چون نمیدونسته .از دوستان عزیزم که توی اصفهان بامادرهاشون زحمت کشیدن وبه دیدنم امدن بینهایت تشکر وقدردانی میکنم .از آقای پورصادقی هم ممنونم که زحمت این اپ رو کشیدن. اینو دیگه خودم نوشتم .پریا

بعد از کلی وقت، سلام

به به! دوست جونی هام... مشتاق دیدار

خوبید؟ خوشید؟ سلامتید؟ دماغاتون چاقه؟

چه خبر؟ ما رو نمی بینید خوش میگذره؟

اومدم یه تشکر حسابی کنم از همه دوستای نازنین و گلی که واسه تولدم سنگ تموم گذاشتن و عذر خواهی کنم که نرسیدم جواب همه تبریک هاتون رو بدم.

خیلی ها توی فیس بوک پیام گذاشتن، اینجا کامنت زدن، و اونایی هم که شمارم رو داشتن لطف کردن اس ام اس دادن. از همگی ممنون.

راستش این روزا واقعا سرم شلوغه. در واقع همش سره کارم. از چهار بعد از ظهر آفیش میشم تا ده صبح فرداش بعد میام خونه یه ریزه میخوابم دوباره میرم. البته آف هم دارما.

یه مقدار سخته ولی وقتی کار بیرون میاد و شما مبینیدو خوشتون میاد همه خستگی کار از تنم بیرون میره.

دلم نیومد کامنتا رو همینجوری تایید کنم. بزارید سر فرصت به تک تکشون جواب میدم.

اینم آدرس صفحه طرفدارانم توی فیس بوک هستش: facebook.com/paria.mardanian.fans

توجه کنید: به جز پروفایل اصلیم (facebook.com/paria.mardanian) و فن پیجی که زیر نظر خودم اداره میشه (facebook.com/paria.mardanian.fans) من هیچ صفحه دیگه ای ندارم و هر پیج دیگه ای فیک هست. اگه دیدید رپورت کنید لطفا. مرسییی

تابستون خوبی داشته باشید. از خودتون مراقبت کنید.

تا آپ بعدی... بای بای

بعدا نوشت:

منو ترلان پروانه سر کار آهوی پیشونی سفید...

و نیز روزی...بگذرد

سلام دوستای مهربونم

رو به راهید؟

با تاخیر، سال نو رو به همگی تبریک میگم. امیدوارم سال خوب و پر باری رو در پیش رو داشته باشید و تو این سال به همه آرزو های قشنگتون برسید.

قرار بود "و نیز روزی... بگذرد" به کارگردانی آقای مقداد افشار نوروز ۹۰ از شبکه دو پخش بشه ولی نشد.

زمان پخشش رو نمیدونم. هر وقت بهم گفتن خبرتون میکنم.

افشين نخعی، مژگان ترانه، فريبا تركاشوند، علی خلج، ميلاد اصلانی، علی اكبر مهرآسا و ... هم بازی هام در این فیلمن.

"و نیز روز بگذرد" داستان بچه هاییه که والدینشون براشون یه مسابقه طراحی کردن و اونا برای انجام مسابقه با نظارت والدینشون وارد جامعه میشن. 

راستی خیلیا پرسیده بودن من عضو فیس بوک هستم یا نه؟ در جواب باید بگم بله. من یه پروفایل دارم که به وسیله خودم و زیر نظر مامانم اداره میشه.

facebook.com/paria.mardanian

امتحانا نزدیکه. درساتونو بخونید و واسه منم دعا کنید منم دعا میکنم.

آی لاو یو آل. بای بای

زمستون

دوست گلی ها، آبجی ها داداشی های عزیزم سلام

امیدوارم خوب باشید و امتحانا رو به خوبی پشت سر گذاشته باشید.

اومدم با چند تا عکس از خودم...

هوا چطوره؟ اینجا که سرده، دو شب هم برف اومد.

یه آدم برفی ساختم هم قد خودم. ببینینش:

منو آدم برفیم

این سه تا عکس هم تو جشنواره همدان انداختم. اینایی که کنارم ایستادنو میشناسین؟

یک          دو          سه

و عکس آخرم همینجوری تقدیم به شما:

http://s24.aks98.com/files/36491477430988409305.jpg

راستی سی دی سینمایی ۴۰ سالگی هم وارد شبکه خونگی شد. دوست داشتید بخرید و ببینید.

ممنون از کامنتای خوشملتون. دوستون دارم.

مواظب خودتون باشید. بای

عکس ها و حاشیه های جشنواره فیلم کودک

سلام بچه ها

در حالی که سینمای کودک و نوجوان در وضعیت بدی قرار داره ، مهرماه در همدان جشنواره فیلم کودک برگزار شد. در این جشنواره دوستان هنرمند کودک و نوجوانمون گرد هم اومدن و به همراه خانواده های همدانی به تماشای فیلم های کودکان و نوجوانان نشستن. توی اون جمع خاطره ها و حاشیه های جالب زیادی اتفاق افتاده. آقای پورصادقی (مدیر رادیو کودک و نوجوان) اون لحظات رو برامون بازنگاری کرده... به شما هم خوندن و دیدن اون خاطره ها رو پیشنهاد میکنم.

*این هفته من به عنوان چهره هفته انتخاب شدم!

رادیو کودک و نوجوان

مصاحبه با پاتوق رفقای پریا

سلام

چند مدت پیش یه مصاحبه با آویده عزیزم انجام دادم واسه وبش (پاتوق رفقای پریا) که حالا اینجا میزارمش براتون.

امیدوارم از مصاحبه و عکس (که مهشاد جونم تو همدان ازم گرفته) لذت ببرید:

- سوپر استار اخلاق ایران خوشگل ونازنینم خودت رو هر جور دوست داری معرفی کن ؟

- پریا مردانیان هستم متولد ۱۳۷۷ کلاس ذوم راهنمایی

۲-از بین فیلم هایی که بازی کردی کدوم فیلم رو بهتر و مناسب تر میدونی؟

- چهل سالگی رو بیشتر دوست دارم

۳-امسال به عنوان مهمان در همدان بودی درسته اما هر مسافرتی توشه ای از تجربه ها داره از این مسافرت چه تجربه ای  کسب کردی؟

- ابامهمانهای خارجی اشنا شدم ودوستان جدیدی هم پیداکردم در کل تجربه ی پرباری بود.

۴-مهم ترین هدفت توی زندگی تا به حال چی بوده وچقدر برای  رسیدن به هدفت تلاش کردی؟

- درس خوندنم هست که تا جایی که بتونم تلاش میکنم

۵-از بین این اصطلاحاتی  که بهت میگم کدوم رو در خودت میبینی  اگر میبینی چقدره؟

- غرور: ندارم   

- دوستی با مردم: باعث افتخاره 

- خردمندی:  کسانی که مرا میشناسند باید نظر دهند 

- تلاش: تا جایی که بتوانم تلاش میکنم

- موفقیت: متوسط

- ارتباط با خدا: خوب

- صبر: زیاد        

- اخلاق خوب: شما نظر بدهید    

۶- شیرین ترین خاطره زندگیت چیه؟

- خاطرات خوبم توی مسافرتا شکل میگیره که دل نشینند.

۷-موفقیتت رو توی زندگی بیشتر از همه مدیون چه کسی میدونی؟

- پدر ومادر عزیزم

۸-دوست داری وقتی بیرون راه میری هوا چه جوری باشه؟

- هوا خزان پاییز رو بیشتر دوست دارم.

۹-تابستون امسال به  چه جاهایی مسافرت کردی؟

- شمال - تبریز

۱۰-با طرفدارات چقدر رابطه داری ؟هم در مدرسه هم در نت

- رابطه من با دوستام هم توی مدرسه وهم توی نت خوب هستش

۱۱-نظرت راجع به پاتوق  رفقای پریا چیه ؟تا به حال چقدر موفق بوده ؟از مدیریتش راضی هستی؟

- پاتوق پریا تا راه افتاده که در این مدت کم کارشون عالی بوده و مدیریتشون حرف نداشته من بهشون خسته نباشید عرض میکنم و آرزوی موفقیت براشون دارم.

۱۲-قصد داری برای همیشه خودت وبت رو مدیریت کنی یا مدیریتشو به کسی بسپاری؟

- شاید به کس دیگری بسپارم.

۱۳-قصد داری در اینده شغل وحرفت بازیگری باشه یا به شغل دیگه ای هم میپردازی؟

- در کنار بازیگری شغل دیگری خواهم داشت.

۱۴-تو دبیرستان قصد داری چه رشتیو رو انتخاب کنی؟

- هنوز فکر نکردم.

۱۵- شعر هم میگی؟یا داستان؟

- نه رابطه ای ندارم.

۱۶- پریا هی بهت پیشنهاد میکنند که شماره بدیم و بهمون زنگ بزن ولی شرایطشو نداری طبق گفته ی خودت به نظرت یه روز میشه از طریق شماره ای با طرفدارایی که دوست دارن صداتو بشنون در ارتباط باشی؟

- خیلی دوست دارم این کار رو انجام بدم ولی فرصت و وقتشو ندارم

۱۷-پریا روزی چند ساعت درس میخونی؟

- ۲ یا ۳ ساعت

۱۸- کار جدیدی نداری؟ یا پیشنهادی که به خوای در موردش فکر کنی؟

- بله برای سریال پیشنهاد دارم. اما در موردش فکر نکردم و کار برای ۴ ماهه دیگه است.

۱۹-سخن پایانی به همه کسانی که دوستشان داری و نمیدانند و دوستت دارند و نمیدانی (به قول مهشاد جون):

- همشون رو دوست دارم و براشون آرزوی سلامتی میکنم.

۲۰-و تشکر پایانی از کسانی که راهبر و هدایت گرت برای رسیدن به هدفت بودن:

-  و در آخر دست هر دو بزرگوار رو میبوسم و از خدای بزرگ میخوام که سایه ی پدر و مادرم همیشه بالای سرم باشد ..... حرف آخر من هم از شما عزیزان که زحمت کشیدین نهایت تشکر را دارم. دوستون دارم مواظب خودتون باشید موفق و پیروز باشید ممنونم

عکس: مهشاد جونم

پریا در جشنواره فیلم های کودکان و نوجوانان همدان

یک هفته پیش ، هزاران پروانه از سراسر دنیا خصوصا ایران عزیز ، راهی همدان شدند. بال زدند و بال زدند تا نشانی بسازند از آینده ای که رقم خواهد خورد. نشانی که باید بسازند تا بفهمانند که ما هستیم ، ما زیبائی زندگی شمائیم و نیاز به توجه داریم... یکی از اون پروانه ها پریا بود.

بچه ها سلام. من هم اگه جز پروانه ها حساب بشم ، محمد هستم وگر نه همون «آقای پورصادقی» ای هستم که نمایش آدم بزرگا رو بازی میکنه. من هم توی این مسیر ، هم سفر پریا بودم. از ابتدا تا پایان.

با همه بچه های دیگه پروانه شدیم ، نشستیم و بلند شدیم و شهد و نشاط کودکی رو روی پرده سینماها نشاندیم.

البته به جز دیدن فیلم توی سالن های سینما، دوستی ، صداقت ، صمیمیت و همدلی رو یاد گرفتیم و یاد دادیم

توی همدان جای همه شما خالی... به وسعت دنیای کودکی خوش گذشت. در اصل ، ایندفعه من وبلاگ پریا رو براش آپ می کنم که چند تا عکس از اون صمیمیت و همدلی ای که گفتم رو نشونتون بدم. اینا فقط چندتان و بقیه رو وقتی برای پریا فرستادم خودش براتون میذاره.

عکس اول: پریا و ملیکا ناظری - کافی شاپ تپه عباس آباد ؛ بام همدان

عکس دوم: پریا - اینترنس تله کابین گنجنامه

عکس سوم: پریا و آرمیتا مرادی - لابی هتل باباطاهر ؛ یکی از شبهایی که تا صبح با هم بیدار بودیم

عکس چهارم: پریا و نیکی نصیریان - تالار بوعلی سینا ؛ بعد از مراسم اختتامیه

عکس پنجم: پریا و ملیکا ناظری - لابی هتل باباطاهر ؛ شب آخر که باز هم تا صبح با هم بیدار بودیم

عکس ششم: پریا و مهدیه و ترلان پروانه - لابی هتل باباطاهر ، شب آخر که داشت اشک همه رو در میآورد

عکس هفتم: پریا در مسیر برگشت به تهران ؛ یکی از افرادی که از الان دلش تنگ شده بود

راستی بچه ها همه عکسها دست شات منه. اگه خواستید از عکسها استفاده کنید واتر مارک رو حذف نکنیدا!

راستی یه خبر خوش رو هم بهتون می دم. می دونم پریا ریختن خونم رو حلال می کنه اما میگم! توی جشنواره یه هیئت ترکیه ای به پریا پیشنهاد بازی توی یه فیلم در کشور ترکیه رو دادن. قبول کردن یا نکردنش دست پریاست اما فکر نکنم اونم بدش بیاد!

ببینم توی این پست با نظراتتون بلاگفا رو منفجر مکنید یا نه!

متشکر از همتون ، h-editor.blogfa.com

24امین جشنواره فیلم کودک و نوجوان همدان

سلام

بچه ها من واسه بیست و چهارمین جشنواره فیلم کودک و نوجوان اومدم همدان.

فعلا نمیتونم نظرات رو بخونم و تایید کنم. وقتی برگشتم هم عکساشو واستون میزارم و هم نظراتی که دادیدو میخونم و تایید میکنم.

ممنون از همتون که اینقده بهم لطف دارید.

دوستون دارم. فعلا خدافظ

عید فطر مبارک... البته با تاخیر

آجی ها و داداشی های خوبم سلام

بخاطر فاصله زیادی که بین آپام افتاد بازم عذر میخوام.

مهر ماه فصل مدرسه نزدیکه. کاراتونو کردید؟ من که تقریبا آمادم.

عید فطر سه روز رفتیم مسافرت تبریز. جاتون سبز خیلی خوش گذشت.

رفتیم ایل گولی.

ببخشید که باز نمیشه از مسافرتم عکس بزارم. میدونید که چرا؟

ولی دو تا عکس جدید واستون آوردم که آخر آپم گذاشتم.

راستی: بچه ها لطفا اینقدر درخواست شماره و مصاحبه برای وبلاگاتون نکنید. اگه کسی خبرنگار روزنامه یا مجله ای هست راه تماسی بزاره تا اگه مامان بابام صلاح دونستن باهاش تماس بگیرم.

و اما در مورد قالبمم بگمو برم. هر کی دوست داره برا قالبم هدر بسازه و لینکشو کامنت بزاره تا بهترینشو با اسم خودش بزارم بالای قالب وبلاگم.

باشه؟ منتظرما.

اینم دو تا عکس خوشچیل موشچیل از خودم:

یک     دو

بابای

مسافرت شمال - تابستون 89

سلام دوستای عزیزم

بالاخره اومدم. بعد از یه ماه فکر میکنم. درسته؟

جاتون خالی هفته پیش با مامان بابام رفتیم شمال.

توی دریا کنار ویلا گرفتیم. فریدونکنار هم رفتیم. خیلی خوش گذشت.

ببخشید که عکسا کمن آخه بقیشون خونوادگی بودن و همین چهار تا رو تونستم بزارم.

و باز ببخشید که کلی برنامه اینترنتی داشتم براتون ولی نتونستم همشو اجرا کنم. ایشالا جبران میکنم.

عکسا رو ببینید:

عکس اول

عکس دوم

عکس سوم

عکس چهارم

راستی ببخشید هدر قالب بالا نمیاد. مشکل از طرف سرور سایتی هستش که آقای بیات پور هدر قالب رو توش آپلود کردن. دیروز که باهاشون صحبت میکردم قول دادن دوباره درستش کنند.

منتظر نظراتتون هستم. مثه پستای قبلی بترکونیدا.

بابای

چهل سالگیمو ببینید (-;

دوستای مهربون، سلام

ببخشید نبودم و نتونستم کامنتا رو تایید کنم. همونجور که میدونید مسافرت بودم و شنبه شب برگشتم.

جای دوستان خالی خیلی خوش گذشت. یه سری کارای عقب مونده دارم اونا رو که انجام دادم درباره مسافرت مینویسم و عکساشو هم واستون میزارم.

اومدم تا درباره اکران چهل سالگی براتون بگم. این کارم که توی جشنواره فیلم فجر (سال ۸۸) حضور داشت و جایزه هم گرفت، حالا بعد از طی کردن مراحل اکران، یک هفته ای میشه که توی سینماهای ایران رو پرده است. اگه دوست داشتید برید ببینید.

راستی تا یادم نرفته از دوستای عزیزم که واسم توی وبلاگاشون تولد گرفتن و هدیه فرستادن تشکر میکنم. همه رو دیدم. مرسی

توی آپ بعدم حتما هدیه هامو میزارم.

خوب دیگه، من هنوز خستگی مسافرت تو تنمه، برم استراحت کنم. امیدوارم تابستون بهتون خوش بگذره و براتون تابستونی خاطره انگیزی باشه.

پی نوشت: شنبه بیست و ششم همین ماه (تیر) ۱۳۸۹ من توی شبکه جام جم  ساعت ۱۵:۳۰ مصاحبه زنده دارم.

اگه دوست داشتید ببینید.

موفق باشید و سلامت. بای

چند روزی نخواهم بود

دوستای خوبو نازنین سلام

امیدوارم حال همگیتون خوب باشه و از تعطیلات تابستون نهایت بهره رو برده باشید و ببرید.

من یه مسافرت کوچولو دارم که باعث میشه حدود بیست روزی نتونم آپ کنم ولی حتما با اولین کامپیوتری که دستم افتاد نظرای خوبتون رو میخونم و جواب میدم.

تولدمم میفته توی این بیست روزی که نیستم. پس وقتی برگشتم درباره اش میگم.

راستی خیلیاتون خواسته بودین که صدامو بشنوین یا اینکه شمارمو داشته باشین تا با هم صحبت کنیم.

احتمال داره وقتی برگشتم یه تولد کوچولو هم واسه دوستای اینترنتی بگیرم. به این صورت که من با هدفون و میکروفون از خونمون و شما هم با هدفون و میکروفون از خونتون با یاهو آی دی هامون آنلاین میشیم و کنفرانس و ویس چت راه میندازیم.

حالا اگه همچین قراری شد بیشتر براتون توضیح میدم.

و اما در مورد کارنامه هم باید بگم که طبق معمول همه رو بیست شدم. توی پستی که بعد از مسافرتم میزارم کارنامم رو هم قرار میدم.

پی نوشت یک:

چند مدت پیش آقای بیات پور مصاحبه ای با من انجام دادن که به همت زهرا خانم ناظمی توی مجله جدول کودکان شماره تیر ماه به چاپ رسیده.

از این زیر میتونید صفحات مصاحبه رو ببینید:

جلد مجله :: صفحه اول مصاحبه :: صفحه دوم مصاحبه

پی نوشت دو:

لطفا اینقدر نپرسین کجا میخوام برم سفر. دو تا نظر بالا تر جواب دادم باز یکی دیگه همینو میپرسه.

ما قصد داریم ایرانو بگردیم. میخوایم بریم ایران گردی.

پی نوشت سه:

اگه تو این مدت کامنتا و ایمیلا رو جواب ندادم ببخشید.

شاد و سلامت باشید. تا حدود بیست روز دیگه بای بای

تابستونم از راه رسید

سلام دوستان

خوب هستین؟ خدا رو شکر. تابستون خوش میگذره؟ بازم خدا رو شکر.

امتحاناتونو چیکار کردین؟ من که همشو خوب دادم و فکر کنم بیست شم. این که میگم فکر کنم واسه اینه که شاید ریاضی رو بیست نشم ولی در هر حال خیلی خوب بود.

اول از همه واسه دوستایی که عکس با کیفیت خواسته بودن برای پوستر و ... پنج تا عکس گذاشتم توی یه فایل زیپ که میتونید از این زیر دانلودش کنید.

دانلود کنید

یه چیزی رو که خیلی از شما پرسیده بودین درباره لینکا بود که چرا منو از لینکا حذف کردی؟

حذفتون نکردم، چون تعداد کسایی که لینک شدن زیاد بوده و چون پیوند های روزانه توی سایت بلاگفا جوری طراحی شده که تعداد محدودی (۵۰ تا) رو میتونه توی صفحه اصلی وبلاگ نشون بده کسایی که لینکشون جز دوستداران پریا توی صفحه اصلی نیست رفته توی آرشیو. میتونید مراجعه کنید و لینکتون رو ببینید.

داشت یادم میرفت که از آقا رضای عزیز بخاطر طراحی قالب خوشکلش تشکر کنم. منظورم قالبی هستش که تا چند روز پیش روی وبلاگ بود و زحمت این یکی رو هم آقای بیات پور کشیدن که از هر دوشون بخاطر زحمتایی که میکشن تشکر میکنم.

مرسی

راستی پس فردا صبح (جمعه)، ساعت یازده، شبکه سه، تکرار سینمایی شهر فرشتگان با بازی من هستش. کسایی که به هر دلیل نتونستن ببینن جمعه صبح رو از دست ندن.

یه چیز دیگه هم میگمو دیگه تموم: بعضیا خواسته بودن که یه آدرس بزارم تا هدیه هاشونو واسم بفرستن.

لطفا برام به آدرس Paria_Mardanian@yahoo.com ایمیل کنید ولی خواهشا توی قسمت موضوع بنویسید هدیه تولد تا بین میل هام گمشون نکنم. آخه میخوام بعد برای آپ تولدم بزارمشون. ممنون

خوب، اگه کاری ندارین با من دیگه برم.

موفق باشید و خدانگهدار همتون.

پخش شهر فرشتگان

سینمایی شهر فرشتگان

با بازی من، فردا شب (۵ شنبه - ۶/۳/۸۹) ساعت ۸، از شبکه سه پخش میشه

حتما ببینید و بیاید اینجا و نظرتونو بگید

 دلیل کیفیت پایین عکس: از روی عکس چاپ شده عکس گرفتم

امتحانای خرداد

سلام

ممنون از اون همه کامنت خوشکل و رنگارنگ که توی پست قبلی واسم گذاشته بودین.

راستش چیز تازه ای نیست که بخوام دربارش بنویسم ولی چون خیلیا ازم خواسته بودن که آپ کنم درباره امتحانام مینویسم.

از شنبه یکم خرداد شروع میشن. اولیشم ریاضیه. تا بیست و چهار خرداد هم ادامه دارن. خیلی درگیر درس خوندنم. سعی میکنم زود زود بیامو کامنتاتونو بخونم ولی اگه یکم دیر شد ببخشید به هر حال.

راستی واسه تولدم (که دهم تیره) یه سورپرایز دارم براتون. حالا به موقعش دربارش میخونین. (البته صد درصد نیست ولی ...)

بازم مرسی از این همه لطفی که به من دارید و وقتتونو میزارید و میاید وبلاگ من.

همتونو دوست دارم. مواظب خودتون باشید. خداحافظ تا اولین آپ تابستون

چه کوچولو بودم؟!!!

مسافرت تبریز - نوروز هشتاد و نه

سلامی به سبزی بهار به دوستای گل و نازنین

امیدوارم که حالتون مثه همیشه خوب خوب خوب باشه و شاد و سرحال باشید.

توی این آپ که به عبارتی اولین آپ سال هشتاد و نه هم هست میخوام براتون درباره مسافرتمون به آذربایجان شرقی بگم.

صبح ساعت هفت روز بیست و نهم اسفند از تهران حرکت کردیم و ساعت دو بعد از ظهر رسیدیم. تقریبا هفتصد کیلومتر راه بود. اونجا رفتیم خونه ی پدربزرگم.

توی چند روزی که توی استان آذربایجان شرقی بودیم جاهای مختلفی رفتیم. از تبریز رفتیم مشکین بعد پارس آباد، بعد مرز ایران و شوروی سابق (بیل سوار)، بعدش کرمی، سرعین، نمین، سراب، هریس و روز سیزدهم فروردین هم برگشتیم تهران.

یه منطقه ای هم رفتیم به نام "گرمی" که اونجا شتر پرورش میدادن.

ازهریس که به طرف مشکین میرفتیم هوا بسیار سرد و برف همه جا رو پوشونده بود وقتی به پارس آباد رسیدیم هوا خیلی عالی بود.

این هم عکسای این دو هفته مسافرت ما به استان زیبای آذربایجان شرقی:

بیل سوار - مرز ایران و شوروی (بازاچه جالبی داشت که قیمتها هم مناسب بود.):

گرمی:

پیشنهاد میکنم اگه نرفتین حتما یه سر بزنین.

یاشاسین آذربایجان الله امانیده.

مصاحبه آقای بیات پور - نظرسنجی قلمرو خاطرات و منو نیکی جون

دوستای همیشه بهاری سلام

پیشاپیش سال نو رو بهتون تبریک میگم و آرزو میکنم سال جدید سالی پر از خوبی و خوشی برای خودتون و خونواده های خوبتون باشه.

ما عید احتمالا سفر میریم شهرستان بانه و تبریز. من خیلی اونجا و مردمش رو دوست دارم. طبیعت استان آذربایجان شرقی توی این روزای آخر زمستون و ایام اول بهار خیلی خوشگله.

چون ممکنه توی تعطیلات نرسم آپ کنم همینجا چند مورد هست میگم خدمتتون:

اول مصاحبه تلفنی آقای بیات پور با منه که زحمت کشیدن هفته پیش با من مصاحبه کردن و واسه این آپ دادن بهمون تا بزاریمش.

در حال انجام مصاحبه تلفنی

مصاحبه بصورت فایل صوتیه که خیلی هم کم حجمه امیدوارم لذت ببرید.

برای دانلود مصاحبه آقای بیات پور با من کلیک کنید

بعداز اون نظرسنجی قلمرو خاطراته: دوباره علی آقا نظرسنجی رو شروع کرده که مربوط هستش به پر طرفدار ترین بازیگر کودک و نوجوان. به وبلاگ قلمرو خاطرات برید و به من رای بدید. ممنونم.

و در آخر هم واستون دو تا عکس دارم از منو نیکی نصیریان که مامانم بعد از کار سرزمین کهن از ما گرفتن.

من و نیکی نصیریان - یک

من و نیکی نصیریان - دو

راستی بچه ها: کارگردان شهر فرشته ها باهامون تماس گرفت و گفت این فیلم عید از شبکه سه سیما پخش میشه. اگه میخواید منو ببینید این فیلم رو از دست ندین. (بیشتر در مورد شهر فرشتگان و فیلم های نوروزی سیما: ادامه مطلب)

خودتونو دوست بدارید و مواظب خودتون باشید.

خدانگهدار تا سال جدید ...

ادامه نوشته

عکسای مشهد

دوستای عزیزم سلام

وقتتون بخیر

ببخشید این چند روز تعطیلی نبودم کامنتا رو تایید کنم آخه جاتون خالی رفته بودیم مشهد.

اینقده شلوغ بود که خدا میدونه هوا هم خیلی خیلی سرد بود یه شبش که برف اومد.

هتلمون هتل سروش بود وقتی میرفتیم حرم واسه همه دعا کردم حتی شما دوست عزیز!

برای این آپ عکسای اونجا رو گذاشتم واستون

اونجا رفتیم این مغازه هایی که با حرم عکس میگیرن چند تایی عکس گرفتم اما فایل دیجیتالشو بهمون نداد تا کیفیت اصلیاشو واستون بزارم چون اسکنر هم نداشتیم از روی عکسا عکس گرفتم (عکس آخری همون عکسه).

بقیه عکسا رو هم با موبایل گرفتیم:

1

2

3

4

5

6

7

8

راستی در مورد قالب: هاست قالبم دوباره مشکل پیدا کرده فعلا این قالب موقت رو گذاشتم تا درست شه.

نظراتون رو حتما واسم یادداشت کنید.

بای بای

چهل سالگی و عکسای سرزمین کهن

بچه های عزیز، دوستای گل سلام

ببخشید یه مدت طول کشید تا آپ جدید گذاشتم.

واسه امروز یه خبر براتون دارم و اونم اینه که سینمایی چهل سالگی که من توش بازی کرده بودم و رفته بود جشنواره فیلم فجر، به عنوان کاندیدای دریافت سیمرغ بلورین بهترین فیلم، بهترین کارگردانی و بهترین فیلمنامه انتخاب شد.

عکساشو هنوز بهمون ندادن وقتی که گرفتمشون توی اولین فرصت براتون میزارمشون.

برای این سری هم عکسای سریال سرزمین کهن آقای کمال تبریزی رو واستون آماده کردم امیدوارم که خوشتون بیاد.

یک

دو

سه

چهار

پنج

شش

(تصویربرداری این سریال هنوز ادامه داره)

خدانگهدار

مصاحبه مهشاد جون با من

دوستای گلم سلام

امیدوارم که خوب باشید.

برای این آپ یه مصاحبه هستش که مهشاد و مهشید عزیز روز جمعه با من انجام دادن.

ظاهرا فایل صوتی مصاحبه دچار اشکال شده و نمیتونم بزارمش اما متن مصاحبه رو این زیر گذاشتم.

بفرمایین:

خودتو كامل معرفي كن و چند تا از كاراتو برامون بگو

من پريا مردانيان هستم ، ۱۱ سالمه . ۱۱ تا هم فيلم بازي كردم .  اسم بعضي از فيلمام : داستان پاييزي ، سرنوشت ، بهارنارنج ، كلانتر ، شهر فرشتگان ، چهل سالگي ، سرزمين كهن

توي سرزمين كهن چه نقشي داشتي و هم بازي بودن با ترلان پروانه و علي شادمان چگونه بوده و چه تجربياتي براي پريا به دنبال داشته ؟

توي سرزمين كهن نقش يه دختر اشراف زاده اي رو داشتم كه علي شادمان رو خيلي اذيت مي كنه . كه خيلي هم دختر مغروري بود

سخت ترين و خسته كننده ترين فيلمت كدوم بوده و سر چه كاري ؟

اين همه ماهي ، چون كه همش سر فيلمبرداري بودم و در روز شايد همش روزي دو ساعت استراحت داشتم

در حال حاضر كدوميك از فيلمهاي در حال پخش رو دنبال مي كني ؟

به كجا چنين شتابان ، فيلم هاي جشنواره ي فيلم هاي تلوزيوني شبكه ۳ ، در چشم باد

براي انتخاب نقشات با چه كسي مشورت مي كني ؟

با مامان و بابام و با بعضي از كارگردان ها هم تماس مي گيرم و نظرشون رو در مورد نقش مي پرسم

نظرت رو راجع به اين بازيگرايي كه ميگم بگو

آرميتا مرادي : آرميتا مرادي دوست خوب منه ، خيلي دوستش دارم بازي اش هم خوبه

محمد رضا گلزار : هنر پيشه معروف ، بازي اش هم عاليه

ترلان پروانه : بازيگر خوشگل ، معروف با بازي خوب

مهناز افشار : فكر كنم مهربون ، خيلي خوشگل ، با بازي خوب

آلما اسكويي : بازي اش خوبه

علي شادمان : معروف و به نظرم بهترين بازيگر كودك و نوجوان

فاطيما بهارمست : خوشگل ، معروف ، دوست داشتني

ارسلان قاسمي : نظري ندارم

روژان آريامنش : خوشگل ، خوش صدا و خوش چهره

- كار كدوم كارگردانا رو بيشتر مي پسندي ؟

كار همشون خوبه ، اما من بيشتر كار اونايي رو مي پسندم كه باهاشون كار كردم مثل آقاي شاه محمدي ، آقاي كمال تبريزي ، آقاي عليرضا رئيسيان

چي شد كه سرزمين پريا رو درست كردي ؟

به پيشنهاد آقاي پورصادقي و آقاي بيات پور هم خيلي كمكم مي كنند در وبلاگم .

- ارتباطتت با بچه ها در وبلاگت چطوره ؟ چند تا از اون دوستايي كه از طريق وبلاگ باهاشون آشنا شدي رو نام ببر

ارتباطم با بچه ها در وبلاگم خيلي خوبه . مثل مهشاد و مهشيد ، متاسفانه از سن بقيه ي دوستان اطلاعي ندارم و خيلي باهاشون آشنا نيستم

كدوم نقشت رو بيشتر دوست داري ؟

نقشم در فيلم شهر فرشتگان و چهل سالگي رو دوست دارم

ويژگي يه فيلم خوب كودك و نوجوان چيه ؟

براي كودك آموزنده باشه ، طنز باشه تا روحيه ي بچه ها شاد بشه

بهترين فيلم و كارتوني كه ديدي چي بوده ؟

زنان كوچك كه در حال حاضر در حال پخشه . فيلم ها هم همه خوبند اما من در چشم باد و سريال حضرت يوسف رو بيشتر مي پسندم

اسم چند تا از دوستاي سينمايي رو برامون ميگي ؟

آرميتا مرداي ، نيكي نصيريان و صدف اختر

آخرين كارت كدوم بوده ؟

سرزمين كهن كار آقاي كمال تبريزي

در حال حاضر مشغول چه كاري هستي ؟

فعلا مشغول هيچ فيلمي نيستم

خودت وبلاگت رو مديريت مي كني ؟

بله ، خودم مديرت مي كنم

آيا بازيگري كار سختيه ؟

اگه دوست داشته باشي و علاقه داشته باشي نه

يه خاطره از يكي از كارات برامون ميگي

من خاطره هاي زيادي دارم ، همه ي فيلمام خوب بودند . اما سر كار اين همه ماهي بوديم كه تولد كارگردانمون بود و كيكش پر از عكس ماهي بود به خاطر نام فيلم

نظرت رو راجع به اين فيلمايي كه ميگم برامون بگو

نصف مال من نصف مال تو : كار جالبي بود

كلانتر : خيلي قشنگه

عاشق : فيلم جالب و يه خرده طنز

يك وجب از آسمان : نديدم

شهر فرشتگان : جالب براي بچه ها ، آموزنده براي بزرگترا

خواب هاي دنباله دار : نديدم

ممنون از مهشاد خانوم و مهشید عزیزم بخاطر مصاحبه خوبشون.

روزای خوبی داشته باشین و خدانگهدار

عکس: فائزه تقوا

قالب وبلاگ و نظرسنجی قلمرو خاطرات

دوستای عزیزم سلام

خوبید؟ امتحاناتون تموم شد؟ من که همشو بیست میشم.

ممنون از این همه لطفی که دارید و برام کامنت میزارید و ببخشید از اینکه یه مقدار طول کشید تا نظرای پست قبلی رو جواب دادم و تایید کردم.

میخواستم بگم که هاست جایی که عکسای قالبمو آقای پورصادقی روی اون آپلود کرده بودن به هم ریخته و همه عکسا پاک شده.

همون جور که دیدید قالبم اصلا لود نمیشد و نبود عکسای بکگروند باعث میشد که به سختی مطالب وبلاگ خونده بشن.

بخاطر همین این قالب رو از وبسایت هایی که قالب وبلاگ رایگان ارائه میکنن برداشتم و یه سری تغییرات توش دادم و گذاشتم روی وبلاگ اما مشکلی که داره پیوند های روزانه رو نشون نمیده که من لینک دوستامو گذاشتم توی اولین لینک همکاران پریا بنام دوستدان پریا که از اونجا میتونید به لینکای دوستام دسترسی پیدا کنید البته این حالت وبلاگ فقط تا دو هفته ای هست که آقای پورصادقی قالبمو دوباره درستش کنن بعدش وبلاگ به حالت اولیش برمیگرده و میشه عین روز اولش.

خوب حالا یه خبر هم واستون دارم: وبلاگ قلمرو خاطرات که آقا علی اونو مدیریت میکنن یه نظرسنجی به راه انداخته که ازتون میخوام اگه دوست دارید برید به اون وبلاگ و به من رای بدید.

ممنون

برای شرکت در نظرسنجی قلمرو خاطرات کلیک کنید.

در آخر هم یه عکس از من تقدیم به شما.

همیشه پیروز و سربلند باشید – فعلا خدافظ

هشت تا عکس جدید

دوستای نازنینم سلام

امیدوارم منو بخاطر غیبت طولانی که داشتم ببخشید اما حالا که اومدم وبلاگم رو آپ کنم هشت تا عکس جدید و داغ براتون میزارم.

امیدوارم خوشتون بیاد.

 1

2

3

4

5

6

7

8

چطور بود؟ خوشتون اومد؟ یه سری عکس دیگه هم هست توی وبگاه طرفداران پریا مردانیان. دوست داشتید اونا رو هم ببینید.

تا روزای بعد و نوشته های بعدی خدانگهدار

نظر سنجی

سلام دوستای خوبم

خبرگزاری سینمای پویا یک نظرسنجی بزرگ انجام داده برای انتخاب بهترین بازیگر کودک و نوجوان ایران. اسم من هم توی لیست نظر سنجی هست پس خواهش میکنم به سایت خبرگزاری سینمای پویا برید و به من رای بدید.

سایت سینمای پویا (نظرسنجی در سمت چپ سایتشون قرار داره)

اینم پوستر زیباییکه آقای سام عزیز طراحی کردن. ازشون متشکریم.

مواظب خودتون باشید. فعلای خدافظ!

عکسهای فیلم کلانتر

سلام دوستای گلم!! امروز براتون عکسهای فیلم کلانتر رو براتون میذارم. اون موقع خیلی بچه بودم...

راستی ممنون از این همه لطفی که بهم دارین! بعضی هام پرسیده بودن که چند سالته. باید بگم که ۱۱ سالمه. به زودی پروفایل رو هم براتون میذاریم.

فعلا خدافظ!